sâmbătă, 18 noiembrie 2017

Remote DHT11 pe 433MHz

S-a ivit necesitatea  transmiterii temperaturii si umiditatii la o distanta de cca 10m fara a avea posibilitatea de pozat cabluri si gaurit pereti.
In acest sens am testat 2 perechi de emitator receptor pe 433MHz ca cele de mai jos:

Pentru teste am abuzat de generozitatea lui Google si m-am oprit la proiectul de aici.
Nu am avut disponibil acel display asa ca am modificat codul pentru un OLED cu I2C.
Concluzia este ca prima pereche testata a dat rezultate bune pina la cca 15m cu antenele din imagine, iar a doua pereche pina la cca 10m printr-un perete de caramida . Antenele le-am facut dintr-un fir recuperat de la un cablu utp cu care am bobinat 15 spire pe un pix de 7mm  grosime.
Pozele cu testele pe birou, fara antene, sint mai jos:
Afisarea nu este foarte eleganta deoarece in final cind voi face si partea de reglare temperatura si umiditate, voi folosi alt display, aici am vrut doar sa ma imprietenesc cu modul de comunicare. Receptorul este pe un Arduino mini, iar transmiterul pe un Arduino nano



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Amplificator ultra simplu cu MOS 40W/8Ohm la 2x30V

 Am început construcția unui amplificator cu tranzistori MOS după o schemă proiectată de Ionel Epure , care se împacă foarte bine cu boxele ...